آخرین مرحله از فرآیند ساخت عکاسی تبلیغاتی ، تحلیل نتایج و ارزیابی عکاسی تبلیغاتی است. زمانی که تولید و انتشار ویدئو به پایان رسید، زمان آن است تا بررسی کنید که این عکاسی تبلیغاتی تا چه حد شما را به هدفتان رسانده است. اگر هدفتان از انتشار این ویدئو ترغیب مخاطب به خرید بوده، آیا تقاضا و فروشتان افزایشی داشته است؟ اگر هدف ارتقاء برند بوده، آیا میزان بازدید از سایت یا صفحات شبکههای اجتماعیتان تغییری رو به بالا را تجربه کرده است؟
پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد مخاطبان خود بدست آوردید و آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کردید زمان آن رسیده است که درباره استراتژی تبلیغاتی خود فکر کنید. در این مرحله شما با توجه به منابع، محدودیت ها و چارچوب های خود باید سعی کنید تا پلنی را بچینید که بهترین بازدهی را داشته باشد. این که تیزر شما چه سبکی باشد، مدت زمان آن چقدر باشد، در چه بستری پخش شود و… همگی در این مرحله باید مشخص شوند.
حال باید مطابق با استراتژی تعریف شده در گام قبل ایده های نو و خلاقانه بسیاری را برای ساخت عکاسی تبلیغاتی بررسی کنید. در چارچوب استراتژی خود باید سعی کنید و سناریو ای طراحی کنید که بیشترین بازخورد مثبت را برای شما به همراه داشته باشد. سپس تمام جزئیات ویدئو را روی کاغذ بیاورید؛ این که دکور هر صحنه چگونه است، حرکت هر بازیگر به چه صورت است و حتی اینکه دوربین در چه وضعیتی قرار دارد و… همگی باید در متن (یا همان سناریو) ذکر شود.
پس از ساخت تیزر، باید بهترین تصاویر را جدا و بر اساس سناریو کنار هم قرار دهید. اگر قرار است موسیقی پسزمینه، صدای راوی، عکس و متن، افکتهای صوتی، انیمیشن و گرافیک به ویدیو اضافه شود باید در مرحله تدوین این کار را انجام دهید. اینها همه از جمله مواردی هستند که بر جذابیت بصری عکس تبلیغاتی شما میافزایند و نتیجه کار را حرفهای جلوه میدهند. سعی کنید در ادیت تیزر از تکنیک های جذاب و ترند بیشتر استفاده کنید زیرا این کار به تعامل بیشتر کاربر با شما و بازخورد بهتر کمک می کند.
حال زمان آن رسیده است که عکس تبلیغاتی خود را در بستر های انتخابی تان منتشر کنید. مطمئن باشید اگر برای ساخت ویدیو طبق اصول ذکر شده در گام های پیشین جلو رفته باشید اکنون یک عکاسی تبلیغاتی جذاب و اثرگذار دارید که در پلتفرمهای مختلف دست به دست شده و خودش مخاطبین هدف خود را پیدا می کند. یکی از مهمترین روش های توزیع عکس تبلیغاتی است.
حال زمان آن رسیده است که عکاسی تبلیغاتی خود را در بستر های انتخابی تان منتشر کنید. مطمئن باشید اگر برای ساخت عکس طبق اصول ذکر شده در گام های پیشین جلو رفته باشید اکنون یک عکاسی تبلیغاتی جذاب و اثرگذار دارید که در پلتفرمهای مختلف دست به دست شده و خودش مخاطبین هدف خود را پیدا می کند. یکی از مهمترین روش های توزیع عکاسی تبلیغاتی است.
در این قسمت به سوالات پر تکراری که در شروع ساخت یک عکاسی تبلیغاتی برای شما پیش آمده است، جواب دادهایم. برای مشاوره و پاسخ به سوالات دیگر خود با ما تماس بگیرید.
پاسخ :
برای اینکه عکاسی تبلیغاتی خودتون رو داشته باشید در وهله اول
باید در مورد عکاسی تبلیغاتی کمی مطالعه کنید و چند نمونه از
عکاسی تبلیغاتی را مورد بررسی قرار بدید. سپس به جدول تعرفه
ساخت عکاسی تبلیغاتی کاتشو مراجعه کنید و از طریق تعرفههای
موجود میتوانید محدوده پروژه و هزینه خودتون رو تخمین بزنید و
یا برای اطلاع دقیق از میزان هزینه و مدت زمان لازم برای تولید
عکاسی تبلیغاتی به دو روش زیر عمل کنید که در هر دو صورت
مشاورین کاتشو با دریافت اطلاعات پروژه مدنظر شما، پیشنهاد طرح
اولیه را برای شما آماده و اسال میکنند.
1. پر کردن فرم
تخمین و برآورد پروژه 2.تماس با ما و مشاوره رایگان
پس از
توافق طرفین، روند طرح و تولید پروژه را در جلسات حضوری مورد
بررسی و بازبینی قرار میدهیم.
عکاسی صنعتی برای معرفی محصولات از سالها پیش مورد استفاده کسب و کارها بوده، اما در سالهای اخیر اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. با ورود بازاریابی دیجیتال به دنیای کسب و کارها، اهمیت استفاده از عکسهای با کیفیت بسیار پر رنگ تر شده و بسیاری از کسب و کارها با آگاهی از این موضوع مهم به فروش های بالایی رسیده اند. عکاسی صنعتی با هدف معرفی محصولات و مزیت های آنها و یا خدمات شرکتها انجام می شود. عکسهای صنعتی ابزارِ رسانه ای قدرتمند برای افزایش فروش کالا و یا خدمات هستند.
نقش کیفیت در عکاسی صنعتی
کیفیت عکسهای
صنعتی و تبلیغاتی یکی از مهمترین و تاثیرگذاری عوامل برای جذب
مشتریان است. در سالهای اخیر عکسهای حرفه ای از محصولات هستند
که در بازاریابی تاثیر مستقیم داشته و کالاها را می فروشند. پر
بی راه نیست اگر بگوییم عکسها هستند که می فروشند. وقتی مخاطبی
در فضای وب بدنبال کالایی است با سایت های فروشگاهی متعددی که
محصول مدنظر را عرضه کرده اند روبرو می شود. بی شک برای خریدار
سایتی ترغیب کننده تر است که عکسهای با کیفیت تری از آن محصول
ارائه کرده است. عکسهای بی کیفیت مشریان غیر حضوری محصولات را
از خرید منصرف می کند، چرا که تصور می کنند محصولات عرضه شده
نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. امروزه درصد بالایی از
خریدها بصورت آنلاین انجام می شود و اینگونه عکسهای با کیفیت
از محصولات مخاطبان را بهتر مجاب به خرید می کنند.
عکاسی تبلیغاتی (Advertising Photography) شیوه ای موثر و جذاب برای معرفی محصولات و خدمات است. این عکسها تفاوت زیادی با عکسهای صنعتی دارند و اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. عکسهای تبلیغاتی با فوکوس بر مزیت های کالا یا خدمات، پیشنهادهایی وسوسه کننده به مخاطب می دهند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش کسب و کارها دارند.
پاسخ : برای سهولت و تخمین حدودی شما عزیزان ، در همین صفحه و در قسمت قیمت ها و تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی ، سه کلاس مجزا با سه قیمت و شرایط مجزا رو قرار داده ایم.
اما برای تخمین هزینه دقیق همواره پارامتر های متعددی در قیمت گذاری یک پروژه تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. برای مثال اینکه شرایط پروژه به چه شکله و تیزر با چه ابعاد و هدفی قراره ساخته بشه. یا اینکه برای تولیدش به چه عوامل و مواردی نیاز هست… همه ی این موارد در قیمت گذاری و هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. سریع ترین راه برای برآورد دقیق هزینه لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مد نظر ، تماس با استودیو و یا پیام به ااپراتور واتس اپ مجموعه می باشد.
عکاسی صنعتی(Industrial Photography) منحصر به محصولات نیست.
عکاسی صنعتی معرف خدمات و فعالیت کسب و کارها هم می شود.
عکسهای صنعتی فعالیت شرکت های خدماتی و فضاهای تولید کارخانجات
را به تصویر می کشند.
عکسهای صنعتی از خطوط تولید لازمه
معرفی مناسب و قدرتمند شرکت های تولیدی به مخاطبان است. عکسهای
کارخانجات بخش های مختلف یک واحد تولیدی را نشان می دهند و
تاثیر زیادی در اعتماد سازی مشتریان خواهند داشت.
عکاسی تجاری با زیر مجموعه عکسهای صنعتی و تبلیغاتی نقش مهمی در فروش و توسعه کسب و کارها دارند. این عکسها در رسانه های مختلف و متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر، بیلبورد، تبلیغات سوشال مدیا و وب سایت بخشی از کاربردهای عکسهای صنعتی و تبلیغاتی است. اما نکته مهم اینجا کیفیت عکسها است که تاثیرات فراوانی بروی افزایش فروش و معرفی یک برند یا کسب و کار قدرتمند و متعهد دارد. پس لازم است این عکسها با استفاده از تجهیزات عکاسی کاملا حرفه ای و به روز تهیه شود.