اگر محصول و خدماتی برای ارائه دارید، تیزر های تبلیغاتی به شما کمک می کند با مشتریان فعلی ارتباط خود را حفظ نموده و مشتریان جدید را برای آغاز همکاری با شما آماده کند. بدیهی است که کسب و کار ها برای افزایش تعامل، افزایش ترافیک در رسانه های اجتماعی و افزایش نرخ کلیک به ویدیو های تبلیغاتی اثربخش نیاز دارند.مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟ در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد.
پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد مخاطبان خود بدست آوردید و آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کردید زمان آن رسیده است که درباره استراتژی تبلیغاتی خود فکر کنید. در این مرحله شما با توجه به منابع، محدودیت ها و چارچوب های خود باید سعی کنید تا پلنی را بچینید که بهترین بازدهی را داشته باشد. این که تیزر شما چه سبکی باشد، مدت زمان آن چقدر باشد، در چه بستری پخش شود و… همگی در این مرحله باید مشخص شوند.
پاسخ :
برای اینکه تیزر تبلیغاتی خودتون رو داشته باشید در وهله اول باید در مورد تیزرهای تبلیغاتی کمی مطالعه کنید و چند نمونه از تیزرهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار بدید. سپس به جدول تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی کاتشو مراجعه کنید و از طریق تعرفههای موجود میتوانید محدوده پروژه و هزینه خودتون رو تخمین بزنید و یا برای اطلاع دقیق از میزان هزینه و مدت زمان لازم برای تولید تیزر تبلیغاتی به دو روش زیر عمل کنید که در هر دو صورت مشاورین کاتشو با دریافت اطلاعات پروژه مدنظر شما، پیشنهاد طرح اولیه را برای شما آماده و اسال میکنند.
1. پر کردن فرم تخمین و برآورد پروژه 2.تماس با ما و مشاوره رایگان
پس از توافق طرفین، روند طرح و تولید پروژه را در جلسات حضوری مورد بررسی و بازبینی قرار میدهیم.
پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد مخاطبان خود بدست آوردید و آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کردید زمان آن رسیده است که درباره استراتژی تبلیغاتی خود فکر کنید. در این مرحله شما با توجه به منابع، محدودیت ها و چارچوب های خود باید سعی کنید تا پلنی را بچینید که بهترین بازدهی را داشته باشد. این که تیزر شما چه سبکی باشد، مدت زمان آن چقدر باشد، در چه بستری پخش شود و… همگی در این مرحله باید مشخص شوند.
پاسخ : برای سهولت و تخمین حدودی شما عزیزان ، در همین صفحه و در قسمت قیمت ها و تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی ، سه کلاس مجزا با سه قیمت و شرایط مجزا رو قرار داده ایم.
اما برای تخمین هزینه دقیق همواره پارامتر های متعددی در قیمت گذاری یک پروژه تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. برای مثال اینکه شرایط پروژه به چه شکله و تیزر با چه ابعاد و هدفی قراره ساخته بشه. یا اینکه برای تولیدش به چه عوامل و مواردی نیاز هست… همه ی این موارد در قیمت گذاری و هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. سریع ترین راه برای برآورد دقیق هزینه لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مد نظر ، تماس با استودیو و یا پیام به ااپراتور واتس اپ مجموعه می باشد.
پاسخ : برای سهولت و تخمین حدودی شما عزیزان ، در همین صفحه و در قسمت قیمت ها و تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی ، سه کلاس مجزا با سه قیمت و شرایط مجزا رو قرار داده ایم.
اما برای تخمین هزینه دقیق همواره پارامتر های متعددی در قیمت گذاری یک پروژه تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. برای مثال اینکه شرایط پروژه به چه شکله و تیزر با چه ابعاد و هدفی قراره ساخته بشه. یا اینکه برای تولیدش به چه عوامل و مواردی نیاز هست… همه ی این موارد در قیمت گذاری و هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. سریع ترین راه برای برآورد دقیق هزینه لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مد نظر ، تماس با استودیو و یا پیام به ااپراتور واتس اپ مجموعه می باشد.
پاسخ :
تمامی ویدئوهای تولید شده در استودیو کاتشو به غیر از ویدئوهای تولید شده در کلاس C از لحاظ فنی و تکنیکال بالاتر از سطح استانداردهای سازمان صداوسیما میباشند. پس اگر در حال و آینده قصد پخش تیزر تبلیغاتی خود در تلویزیون را دارید، دقت کنید که از دو کلاس A و B کاتشو برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون یا همان آگهی بازرگانی اختصاصی برای کار خود هستید، پیشنهاد ما پلن مجزای ساخت تبلیغات تلویزیون میباشد که در جدول تعرفههای کاتشو تهیه شده است.
پاسخ :
بارها گفتهایم که هدف اصلی ما در کاتشو رضایتمندی مشتری است. از این رو برخلاف قاعده موجود در بین رقبا، امکان ویرایش و بازبینی پروژهها را برایتان فراهم کردهایم تا خشنودی و رضایت شما را به همراه داشته باشیم.