ساخت تیزر تبلیغاتی

چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟

اگر محصول و خدماتی برای ارائه دارید، تیزر های تبلیغاتی به شما کمک می کند با مشتریان فعلی ارتباط خود را حفظ نموده و مشتریان جدید را برای آغاز همکاری با شما آماده کند. بدیهی است که کسب و کار ها برای افزایش تعامل، افزایش ترافیک در رسانه های اجتماعی و افزایش نرخ کلیک به ویدیو های تبلیغاتی اثربخش نیاز دارند.مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

1 - جمع آوری اطلاعات و تحلیل جامعه هدف
آخرین مرحله از فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی ،‌ تحلیل نتایج و ارزیابی تیزر تبلیغاتی است. زمانی که تولید و انتشار ویدئو به پایان رسید، زمان آن است تا بررسی کنید که این تیزر تبلیغاتی تا چه حد شما را به هدفتان رسانده است. اگر هدفتان از انتشار این ویدئو ترغیب مخاطب به خرید بوده، آیا تقاضا و فروشتان افزایشی داشته است؟ اگر هدف ارتقاء برند بوده، آیا میزان بازدید از سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی‌تان تغییری رو به بالا را تجربه کرده است؟

پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد مخاطبان خود بدست آوردید و آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کردید زمان آن رسیده است که درباره استراتژی تبلیغاتی خود فکر کنید. در این مرحله شما با توجه به منابع، محدودیت ها و چارچوب های خود باید سعی کنید تا پلنی را بچینید که بهترین بازدهی را داشته باشد. این که تیزر شما چه سبکی باشد، مدت زمان آن چقدر باشد، در چه بستری پخش شود و… همگی در این مرحله باید مشخص شوند.

حال باید مطابق با استراتژی تعریف شده در گام قبل ایده های نو و خلاقانه بسیاری را برای ساخت تیزر تبلیغاتی بررسی کنید. در چارچوب استراتژی خود باید سعی کنید و سناریو ای طراحی کنید که بیشترین بازخورد مثبت را برای شما به همراه داشته باشد. سپس تمام جزئیات ویدئو را روی کاغذ بیاورید؛ این که دکور هر صحنه چگونه است، حرکت هر بازیگر به چه صورت است و حتی اینکه دوربین در چه وضعیتی قرار دارد و… همگی باید در متن (یا همان سناریو) ذکر شود.
پس از همه اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید و همه تصمیماتی که اتخاذ نموده‌اید زمان عمل رسیده است.در این مرحله باید دکور، نورپردازی و سایر موارد مورد نیاز را در صحنه آماده کنید و فیلمبرداری و صدابرداری از صحنه‌ها را آغاز کنید. این کار را تا رسیدن به بازی، تصویر و صدای ایده‌آلتان تکرار کنید تا بهترین نتیجه به لحاظ کیفی حاصل شود. تجربه، تخصص و بهره‌گیری از ابزار و وسایل حرفه ای و تخصصی نقش مهمی در کیفیت خروجی کار شما خواهد داشت.‌
پس از ساخت تیزر، باید بهترین تصاویر را جدا و بر اساس سناریو کنار هم قرار دهید. اگر قرار است موسیقی پس‌زمینه، صدای راوی، عکس و متن، افکت‌های صوتی، انیمیشن و گرافیک به ویدیو اضافه شود باید در مرحله تدوین این کار را انجام دهید. اینها همه از جمله مواردی هستند که بر جذابیت بصری ویدئوی تبلیغاتی شما می‌افزایند و نتیجه کار را حرفه‌ای جلوه می‌دهند. سعی کنید در ادیت تیزر از تکنیک های جذاب و ترند بیشتر استفاده کنید زیرا این کار به تعامل بیشتر کاربر با شما و بازخورد بهتر کمک می کند.
حال زمان آن رسیده است که ویدئو تبلیغاتی خود را در بستر های انتخابی تان منتشر کنید. مطمئن باشید اگر برای ساخت ویدیو طبق اصول ذکر شده در گام های پیشین جلو رفته باشید اکنون یک تیزر تبلیغاتی جذاب و اثرگذار دارید که در پلتفرم‌های مختلف دست به دست شده و خودش مخاطبین هدف خود را پیدا می کند. یکی از مهمترین روش های توزیع ویدئو تبلیغات است.
حال زمان آن رسیده است که ویدئو تبلیغاتی خود را در بستر های انتخابی تان منتشر کنید. مطمئن باشید اگر برای ساخت ویدیو طبق اصول ذکر شده در گام های پیشین جلو رفته باشید اکنون یک تیزر تبلیغاتی جذاب و اثرگذار دارید که در پلتفرم‌های مختلف دست به دست شده و خودش مخاطبین هدف خود را پیدا می کند. یکی از مهمترین روش های توزیع ویدئو تبلیغات است.

سوالات متدوال

ساخت تیزر تبلیغاتی
در این قسمت به سوالات پر تکراری که در شروع ساخت یک پروژه‌ی تبلیغاتی برای شما پیش آمده است، جواب داده‌ایم. برای مشاوره و پاسخ به سوالات دیگر خود با ما تماس بگیرید.
برای شروع ساخت تیزر تبلیغاتی چه باید کرد؟

پاسخ :

برای اینکه تیزر تبلیغاتی خودتون رو داشته باشید در وهله اول باید در مورد تیزرهای تبلیغاتی کمی مطالعه کنید و چند نمونه از تیزرهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار بدید. سپس به جدول تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی کاتشو مراجعه کنید و از طریق تعرفه‌های موجود می‌توانید محدوده پروژه و هزینه خودتون رو تخمین بزنید و یا برای اطلاع دقیق از میزان هزینه و مدت زمان لازم برای تولید تیزر تبلیغاتی به دو روش زیر عمل کنید که در هر دو صورت مشاورین کاتشو با دریافت اطلاعات پروژه مدنظر شما، پیشنهاد طرح اولیه را برای شما آماده و اسال می‌کنند.
1. پر کردن فرم تخمین و برآورد پروژه 2.تماس با ما و مشاوره رایگان
پس از توافق طرفین، روند طرح و تولید پروژه را در جلسات حضوری مورد بررسی و بازبینی قرار می‌دهیم.

پس از اینکه اطلاعات کافی در مورد مخاطبان خود بدست آوردید و آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کردید زمان آن رسیده است که درباره استراتژی تبلیغاتی خود فکر کنید. در این مرحله شما با توجه به منابع، محدودیت ها و چارچوب های خود باید سعی کنید تا پلنی را بچینید که بهترین بازدهی را داشته باشد. این که تیزر شما چه سبکی باشد، مدت زمان آن چقدر باشد، در چه بستری پخش شود و… همگی در این مرحله باید مشخص شوند.

پاسخ : ما در کاتشو تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با پایین‌ترین هزینه‌های ممکن، با کیفیت‌ترین خروجی‌ها را به دست شما برسانیم. چرا که معتقدیم کیفیت و زیبایی حق همه است. وجه تمایز اصلی استودیو کاتشو با سایر رقبا نیز در همین امر خلاصه می‌شود. ما در کاتشو معتقدیم که مشتری، مشتری را می‌آورد پس اولین دستمزد ما اعتماد و رضایت شماست.

پاسخ : برای سهولت و تخمین حدودی شما عزیزان ، در همین صفحه و در قسمت قیمت ها و تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی ، سه کلاس مجزا با سه قیمت و شرایط مجزا رو قرار داده ایم.

اما برای تخمین هزینه دقیق همواره پارامتر های متعددی در قیمت گذاری یک پروژه تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. برای مثال اینکه شرایط پروژه به چه شکله و تیزر با چه ابعاد و هدفی قراره ساخته بشه. یا اینکه برای تولیدش به چه عوامل و مواردی نیاز هست… همه ی این موارد در قیمت گذاری و هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. سریع ترین راه برای برآورد دقیق هزینه لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مد نظر ، تماس با استودیو و یا پیام به ااپراتور واتس اپ مجموعه می باشد.

پاسخ : برای سهولت و تخمین حدودی شما عزیزان ، در همین صفحه و در قسمت قیمت ها و تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی ، سه کلاس مجزا با سه قیمت و شرایط مجزا رو قرار داده ایم.

اما برای تخمین هزینه دقیق همواره پارامتر های متعددی در قیمت گذاری یک پروژه تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. برای مثال اینکه شرایط پروژه به چه شکله و تیزر با چه ابعاد و هدفی قراره ساخته بشه. یا اینکه برای تولیدش به چه عوامل و مواردی نیاز هست… همه ی این موارد در قیمت گذاری و هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی دخیل هستند. سریع ترین راه برای برآورد دقیق هزینه لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مد نظر ، تماس با استودیو و یا پیام به ااپراتور واتس اپ مجموعه می باشد.

پاسخ :

تمامی ویدئوهای تولید شده در استودیو کاتشو به غیر از ویدئوهای تولید شده در کلاس C از لحاظ فنی و تکنیکال بالاتر از سطح استانداردهای سازمان صداوسیما می‌باشند. پس اگر در حال و آینده قصد پخش تیزر تبلیغاتی خود در تلویزیون را دارید، دقت کنید که از دو کلاس A و B کاتشو برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون یا همان آگهی بازرگانی اختصاصی برای کار خود هستید، پیشنهاد ما پلن مجزای ساخت تبلیغات تلویزیون می‌باشد که در جدول تعرفه‌های کاتشو تهیه شده است.

پاسخ : 

بارها گفته‌ایم که هدف اصلی ما در کاتشو رضایتمندی مشتری است. از این رو برخلاف قاعده موجود در بین رقبا، امکان ویرایش و بازبینی پروژه‌ها را برایتان فراهم کرده‌ایم تا خشنودی و رضایت شما را به همراه داشته باشیم. 

زنبیل خرید
ارتباط با ما